Hjelp
Jeg har problemer med en oppskrift!
De vanligste spørsmålene er besvart under Ofte stilte spørsmål, noen med illustrasjoner.
I need help understanding a pattern
For English pattern support, check the Frequently Asked Questions page
Jeg finner ingen oppskrifter i nettbutikken?
Ikke alle versjoner av alle nettlesere virker med nettbutikken min, dessverre! Det kan hjelpe å bytte nettleser, eller oppdatere telefonen, eller prøve en annen mobil eller PC. Hvis ikke finner du alltid oppskriftene mine på Ravelry.com også.
Hvis du handler fra et annet land enn Norge må du bruke Ravelry av skattemessige årsaker.
Jeg har ikke fått oppskriften min. Hva gjør jeg?
Du kan laste ned oppskriften fra siden for kjøpsbekreftelse rett etter betaling, så hvis du har denne siden åpen fortsatt, kan du laste ned derfra!
Hvis e-posten ikke har kommet kan du:
- Sjekke søppelposten din
- Vente litt og sjekke e-postkontoen din en gang til - av og til er det et par minutter forsinkelse!
- Hvis du fortsatt ikke har fått noe, send en e-post til tonjeinoslo@gmail.com (noe svartid må påregnes, siden jeg driver nettbutikken helt alene)
Det er oftere problemer med hotmail-adresser enn andre e-postadresser, men vi finner en løsning!
Jeg får ikke til å laste ned oppskriften. Hva gjør jeg?
Oppdatér mobiltelefonen din, PC-en din, eller nettleseren du prøve å laste ned fra.
Som regel er utfordringen at nettbutikkleverandøren har oppdatert butikken til nyeste programvare, og da fungerer ikke alltid nedlastningen med eldre nettlesere.
Dersom du har oppdatert telefonen eller PC-en din og du fortsatt ikke får lastet ned kan du sende e-post til tonjeinoslo@gmail.com og spørre om du kan få den tilsendt som vedlegg. Det kan i perioder være litt svartid, så prøv gjerne de andre tipsene først!